Szerokie SPODNIE Dresowe MOSS - herbaciany róż, dłuższe
Cena regularna:
259,00 zł
Opis
Spodnie MOSS to nasza mega wygodna odpowiedź na wszechobecny trend szerokich spodni.
Szerokie spodnie dresowe wykonane z miękkiej dzianiny dresowej, gwarantują pełen komfort i swobodę ruchów, niezależnie od tego, czy spędzasz dzień w domu, czy wybierasz się na spacer lub zakupy.
Dzięki luźnemu krojowi i gumce w talii, nasze dresy damskie idealnie dopasowują się do sylwetki, zapewniając wygodę noszenia przez cały dzień. Szerokie nogawki to nie tylko modny akcent, ale też gwarancja pełnej swobody i nowoczesnego wyglądu.
Uwielbiamy te spodnie z pasującym do nich pudełkowym t-shirtem AERIS, ale też do ciepłych bluz, z którymi tworzą dres. Komplety dresowe możesz kupić w osobnej zakładce taniej niż pojedyncze produkty :)
Postaw na komfort bez kompromisów – nasze spodnie dresowe to must-have w Twojej garderobie na chłodniejsze dni!
Spodnie są uszyte w Polsce, w Pabianicach koło Łodzi. Skład materiału: 92% bawełna, 8% elastan.
Można prać w pralce, w 30 - 40 stopniach.
Modelka ma na zdjęciu spodnie w rozmiarze S w wersji dłuższej.
Wymiary modelki: Wzrost 173 cm / Biust 83 cm / Talia 65 cm / Biodra 95 cm
Przy wyborze rozmiaru zmierz swoje ubranie a nie ciało! Polecamy zmierzyć podobne ubranie ze swojej szafy rozłożone na płasko i porównać z poniższą tabelą rozmiarów. Dzięki temu lepiej dobierzesz rozmiar :)
UWAGA! Spodnie szyjemy w dwóch długościach, więc jeżeli poniższa Ci nie pasuje to sprawdź drugi wariant, wystawiony w sklepie jako osobny produkt.
Wymiary spodni rozłożonych na płasko |
XS | S | M | L | XL |
Długość zewnętrzna nogawki | 114 | 114 | 114 | 114 | 114 |
Długość wewnętrzna nogawki | 84 | 84 | 84 | 84 | 84 |
Szerokość w pasie | 31 | 32 | 34 | 35 | 37 |
Szerokość w biodrach | 46 | 48 | 50 | 52 | 54 |
Szerokość nogawki na dole | 28 | 28,5 | 29 | 29,5 | 30 |
Wymiary mogą się różnić o +/- 1 cm.
Produkt wykonany z materiału certyfikowanego Oeko-Tex Standard 100.
Dane techniczne
Kolor | różowy |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.