Lillow
Czas realizacji zamówienia

Dokładamy wszelkich starań żeby wysłać Twoje zamówienie w ciągu 24 godzin od zaksięgowania wpłaty.
Zwykle nadajemy paczki tego samego dnia lub w następny dzień roboczy.

Jeśli zauważyłaś wydłużony czas oczekiwania przy produkcie oznacza to, że produkt jest w trakcie doszywania i fizycznie nie jest jeszcze dostępny w naszym sklepie i magazynie. Dotyczy to nowych kolekcji (w tym przypadku wynika to z chęci pokazania Ci pięknych nowości wcześniej), ale też kolekcji bieżących. Pamiętaj, że tworzymy krótkie serie. W momencie kiedy wyprzeda się kilka rzeczy jednocześnie, potrzebujemy chwili żeby je dla Ciebie doszyć. Nie chcemy i nie planujemy szyć większych ilości na raz. Dbamy o to żeby nie robić nadwyżek, aby potem nie wyrzucać tego co się nie sprzeda na pustynię Atakama w Chile, jak robią to sieciówki.
Dlatego liczymy na Twoją wyrozumiałość i troskę o środowisko.

W przypadku akcji promocyjnych lub pojawienia się nowej kolekcji, czas realizacji zamówienia może się wydłużyć. W takim wypadku skontaktujemy się z Tobą, żeby poinformować o możliwym opóźnieniu.

Przesyłki wysyłamy za pośrednictwem kuriera DPD lub do paczkomatów InPostu - czas dostawy zależy od przewoźnika, rodzaju przesyłki oraz adresu odbiorcy. Zazwyczaj zajmuje to do 2 dni roboczych.
Nie ponosimy jednak odpowiedzialności za ewentualne opóźnienia ze strony przewoźników powstałe po nadaniu przez nas przesyłki.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl